sâmbătă, februarie 14

Totul se invarte in jurul conceptului " Vama Veche"

JOI, MARTIE 27

E soare...binisor, caldut, cald... da' nu prea mult, ca sa nu te arzi.

De fapt nici sa te incalzeasca bine nu e in stare soarele vietii si te lasa iar in frig si ploaie. Si realizezi ca starea asta o sa te insoteasca o buna bucate de timp, ca vremea urata dureaza de cand te stii mai mult decat cea buna.


Si-ti spui: " Bun, dar am incercat sa schimb, am incercat sa MA schimb, de ce vad iar totul in gri ? " Nu infrangerile te deranjeaza , esti capabil sa le accepti, dar sa fie corecte, sa fie intr-adevar pentru ca asa ai meritat, pentru ca ai gresit. Unii simt o satisfactie bolnava din a-i face pe ceilalti sa se simta " mici" , neputinciosi.Dar nu pentru ca asta ar fi realitatea, ci pentru ca prin asta se ridica pe ei.Vocea ridicata, circul, jocul din umbra , faptul ca suntem ignorati sau injositi ar trebui acceptate de noi cu fruntea sus, deoarece rasplata va veni mai tarziu. Serios? Cat de tarziu ? Si de ce sa fim martiri?
Doar pentru ca a devenit un cliseu ideea de viata mai buna ... candva sau chiar pe lume cealalta? Cred ca Dumnezeu ar trebui sa mai dea un refresh prin ograda si sa vada ca au ramas cam putini oameni... sau putin umanism ?! Ne calcam in picioare unii pe altii zi de zi din orgoliu. Mai grav este insa ca doar cativa dintre noi si constientizeaza ca au facut asta, iar apoi... si mai putini regreta.Pana la a actiona in vederea repararii greselii e cale luuuuuunga, e o raritate. Preferam sa incuiem unele usi, nu doar sa le inchidem. Asta e una din vechile mele probleme. Acum insa altceva ma framanta.

Ceva ce are legatura totusi cu perioada de frig si ploaie. Pe trilulilu, langa o melodie VH2 lasase cineva un comment " trec printr-o perioada Vh2 a vietii" . Ei bine, eu trec PRINTR-O NOUA perioada Vama Veche a vietii. Cand nu se intampla nimic, totul e uniform, banal, plictisitor. N-am chef de nimic. Nu mai stiu ce-mi place, ce vreau, ce pot. Astept sa treaca timpul... si trece.
Nu mai vreau sa ma gandesc la ce a fost, la ce o sa fie, sunt " o moarta cu ochii vii " . Un fel de robot.

Am neglijat multe persoane in perioada asta, dar chiar nu mai am putere sa ma implic.In sensul ca nu sunt eu cea care are initiativa, insa daca mi se cere ajutorul, raspund. Pentru restul, asteptati pana cand o sa apara curcubeul.

@+

anomiS

Niciun comentariu: