sâmbătă, februarie 14

The five people you meet in heaven

SÎMBĂTĂ, IANUARIE 17

Cei cinci oameni pe care ii intalnesti in rai... interesanta idee.

In primul rand , e nevoie de un rai, nu ? Pentru mine, raiul ar fi coasta Racovitei. As urca pe drumurile alea, printre arbustii aia care mi-au zgariat de atatea ori mainile si picioarele, as sari peste apa aia si din cand in cand as ramane cu piciorul blocat in terenul ala mlastinos. Apoi, as bea apa de la izvor si as merge sa culeg flori prin padure. As culege viorele si tamaioare si mi-ar fi prea lene sa stau acolo in padure sa le aranjez asa ca as urca cu ele pana-n varf.

As ajunge fleasca si dandu-mi sufletul de oboseala si efort; m-as tolani pe marginea prapastiei. Chiar langa margine, pentru ca nu s-ar surpa, cu picioarele in jos, uitandu-ma in departare si incercand sa descifrez in departare care sunt biserica si caminul cultural din satele din jur. Apoi mi-as muta privirea spre cele 3 blocuri turn din Bals, spre podul miscator pe care ne-am alergat de atatea ori, ne-am murdarit pe maini de vaselina incercand sa ne tinem bine ca sa nu cadem cand ne apucam sa-l zdruncinam.

Intr-un final mi-as aduce aminte de flori si, luand pozitia turcului as incepe sa separ frunzele de flori si as face un buchet mare. M-as intinde pe spate si as incepe sa descopar in nori diverse fiinte sau obiecte. Dupa cateva ore de vegetare, m-as ridica, as inspira adanc, m-as mai uita o data la "universul" din fata mea si as incepe sa cobor, pe alta parte. Cand as ajunge la pod, m-as aseza pe lemne la mijlocul lui si m-as uita la Oltet.

Am cam uitat cei 5 oameni, asa-i ? Parca despre ei era vorba...

Nu, nu era vorba despre ei, filmul arata clar ca ele sunt elementul-surpriza.Asa ca nush cine o sa fie in raiul meu.

Sper numai sa nu se rataceasca prea mult pe drum...

Care-i raiul tau ?




matchbox twenty - these hard times
Asculta mai multe audio Muzica »

@+

anomiS

Niciun comentariu: