sâmbătă, februarie 14

Ai plecat din anotimpul meu.Ia si-o frunza sa nu-ti fie greu.

SIMBATA, FEBRUARIE 9

N-am mai ascultat de mult Vama Veche ca in noaptea asta. Acum ceva timp , cand aveam stari nashpa melodiile lor erau cele care ma ajutau sa imi revin. Mai functioneaza inca reteta , da' ar trebui un dozaj mai mare, I'm not completely cured.
Revin acum la lista lucrurilor/persoanelor/situatiilor care ma dezgusta. Sa zicem...


a) religia si persoanele religioase. Deja cred ca s-a umplut paharul . Dupa zicala " De ce ti-e frica nu scapi"... in ultimii ani am cunoscut o sumedenie de persoane pentru care religia e foarte importanta. Ortodocsi, protestanti, baptisti, martori ai lui Iehova etc. ( no offense da' cum nu sunt pasionata de istoria religiilor, nush sa deosebesc cultele sau ce or fi ). Pur si simplu nu inteleg dependenta asta exagerata, faptul ca iti dedici intreaga viata unei religii si te lasi condus de ea. Cred si eu ca e cineva acolo sus, dar nu cred ca e cazul sa ne consideram chiar marionete.Imi place sa cred ca am fost creati si inzestrati cu diverse calitati/defecte si apoi am fost lasati sa ne construim o viata, nu ca suntem niste mascarici care urmeaza un plan. Nu inteleg de ce trebuie sa merg la biserica, de ce trebuie sa iau icoanele la rand la pupat, de ce trebuie sa ma spovedesc ( varu-meu o sa comenteze aici..da' deja cunosc lectia ) , de ce pentru unii , citez " Jesus is my life ". E un subiect delicat asta... o sa revin poate mai tarziu asupra lui.
b) Animalele care au gresit reincarnarea... si s-au trezit peste noapte oameni. Pentru ca, daca singurele lucruri pe care le doresti in viatza sunt: sex si mancare, asta esti, un animal.
c) Ma enerveaza ( dezgusta e exagerat ) mult prea iubitii mei colegi de la CSRP care trimit de 7 ore mesaje idioate pe grup despre notele la examene. S-a inventat mersul pe jos...dati o fuga pana la UVT si vedeti ce note ati luat.Sau, s-a chinuit omul ala sa faca poze cu listele si vi le-a pus pe grup, uitati-va frumos acolo peste ele si nu mai comentati atat.Cat timp liber au unii oameni !
d) Situatiile de genul " Calul moare de drum lung si prostul de grija altuia" . Poate am reusit sa parcurg intreaga materie, poate ca nu. Poate ca sunt la pagina 10 sau 50... de-aia nu poti sa dormi? de-aia nu ai pulover pe gat? de-aia nu ploua? Uita-te mai bine pe geam,vezi ca a inceput sa ploua si..scuteste-ma !
e) Situatiile de genul " Sa moara si capra vecinului" ... 1. Intarzii.Recunosc.Punctualitatea nu e unul din punctele mele forte..dar...punctualiatea e un hot care ne fura timpul. 2. Sau, am liber 2 zile ( pentru ca am EXAMEN , MAI !!! ) Asa, in primul caz : Bosumflata imi spui in troleibuz ( " fir " pt cunoscatori ) ca o sa intarzii si eu iti spun ca si eu fac la fel, nu te ingrijora, asta e. Raspunsul: Bine, da' la tine e la ordinea zilei.Tu de doua luni intarzii mereu si sa stii ca n-ai nici o scuza,intarzii si dupa-masa si dimineatza. Ok, I got the point, da' sunt eu vinovata ca tu ai intarziat in urma cu 2 zile peste 30 de minute si ti s-a atras atentia? Inteleg ca fierbi de ciuda ca eu intarzii de obicei si nu mi s-a zis nimic concret, da' eu intarzii maxim 10-15 minute si-mi fac treaba dupa, nu frec menta..ca altii :-" ... da' chill out.. k nu ma ofilesc. Eventual incerc si eu sa ajung mai devreme ca sa te oftic, sa nu mai ai de ce sa te iei. =)) Si partea a doua: tot de la lucru... plimbare pentru relaxare dupa citirea (eventual retinerea, vad eu azi la examen daca e cazul ) cursurilor. Ma intalnesc cu smb. care ma intreaba cum lucrez " De dimi ? De dupa? " Ii spun ca sunt libera si se uita la mine de parca i-ar fi picat cerul in cap, ceva de genul " cum indraznesti sa ai liber? " De parca n-are toata lumea acelasi numar de libere, pe care SI LE POATE LUA CAND VREA.Posibil sa moara capra vecinului,la cata oboseala am strans in ultima luna... nu te ingrijora.

Nu-s buricul pamantului, nu ma cred extraordinara sau de neinlocuit. Desi, la cate nemultumiri am , asa s-ar parea. Vreau numai respect si comunicare... si bun simt de la toata lumea. Astea sunt cerintele minime, pachetul de baza pe care consider ca ar trebui sa-l " contina " toti oamenii.Ei bine, nu-l au toti nici pe asta.

Dar sunt persoane de la care vreau mai mult.Si nu ma sfiesc sa le-o spun. Daca se si poate din partea lor sau nu... om trai si-om vedea :)

@+

anomiS

Niciun comentariu: