sâmbătă, februarie 14

Hazard...

DUMINICĂ, IANUARIE 27

Melodia asta o ascult acum... si se potriveste cu starea pe care o am. Doar k "this old Nebraska town " e " this old Timis town " .

De cele mai multe ori am stiut ce nu vreau mult mai bine decat ce vreau.
Sau ... dorintele mi le-am exprimat tot cu ajutorul negatiei. Oare de ce ? Nu vreau sa raman in Timisoara, dar nu stiu exact unde as vrea sa merg. Nu vreau sa fiu nostalgica, melancolica si nici profunda in multe probleme, dar nu vreau nici sa fiu o prefacuta sau una din fetele " de pe hi5 ". Nu vreau sa invat pentru examenul de maine pentru ca nu-mi place si stiu ca n-o sa ma ajute cu nimic in viata. Sunt constienta ca probabil o sa-l pic( adevarul e ca daca nu-l pic am o stea norocoasa, ma iubeste cineva acolo sus ) da' s-au inventat restantele , right ?

Mi se zice: " Auzi, da' tie nu-ti e aiurea sa scrii pe blog ? Sa vada lumea ce simti, ce faci? " Am trecut de mult de faza aia.Eu ma simt bine cu mine, asa ca nu vad cum m-ar afecta . Nu ma dau desteapta, nu astept laude, n-am intentii ascunse.

Si-acum sa abordam putin cateva mijloace prin care diverse persoane sau situatii ma dezgusta:


1.Cunoscutii care se benocleaza la mine de la distanta si cand ajung langa mine se uita pe "peretii" cerului. K sa nu mai vorbesc de "cunoscutii si mai cunoscuti"... care mereu gasesc sa le explice celor cu care sunt ceva chiar in momentul in care trec pe langa mine, sau cauta ceva in geanta/rucsac...Cum imi zicea cineva odata: " te dor falcile mon cher/ ma chere sa zici un buna ? "
2. Pupincuristii...in special cand e vb de puparea partii dorsale a profilor. Chiar asa , stai intr-o nota amarata?
3. Cei care tin cu tot dinadinsul sa para tari si sa arate ca detin controlul desi sunt speriati si se tem de fapt. Nu suntem masini, dahhh... mai slabiti-ma cu atata "putere"
4. Situatiile in care mi se rastalmacesc cuvintele. Intreaba-ma daca n-ai inteles prea bine, am un vocabular destul de dezvoltat, pot sa reformulez asa incat sa intelegi ideea corect.
5. Libidinosii si "parashutele". Parafrazandu-l pe Cioroianu ... v-as duce in desert.
6. Cei care mint sau dramatizeaza din placere.Va cunosc mai, k va creste nasul.
7. Schimbarile peste noapte. Ieri imi spuneai cata miere e in ochii mei si maine " ne vedem in aprilie " Sau , azi faci atatia kilometri ca sa vii sa bantuim prin padure de nebuni, vii de revelion pana la mine ca sa te fac sa te dai cu forta in roata aia si pe urma te superi ca idiotu' de cateva vorbe-n vant spuse de un copil de cls a 9-a.
8. Salutul din obligatie insotit de obrazul excesiv de gros . Ne intalnim intr-un local din intamplare: viatza, ce sa-i faci..can be tricky. Eu cu prietenii mei, tu cu ai tai. Te uiti ca bou' toata seara ( fetele comunica intre ele sa stii ;) ) si apoi parca ai vrea sa te bagi undeva sa nu te vad. Well, bad luck, te-am vazut..si cred ca ai fi surprins sa afli ca nici nu musc... Te salut frumos si gata. Era greu sa faci la fel fara rictusul ala ? Se pare ca da. Cu imaginea aia am ramas de la tine... pacat. Continuarea... dupa long time, no see.. intri sa-mi ceri sa-ti caut nush ce melodie, te mai gandesti putin si ai vrea totusi albumul, ca mergi la ski si ...bla bla. Should I be giving a fuck ?
9. Situatiile in care mi se spune ca merit mai mult pe un ton telenovelistic. Da, merit mai mult... respect pentru inteligenta mea, asa ca nu-mi spuneti voi ce merit si ce nu .
10. Prostia cumulata cu grandomania. Esti profesorul x, vii la fiecare curs cu laptopul si te chinui cate o juma' de ora sa obtii o " comunicare " intre el si retroproiector. Nene, am observat ca ti-ai cumparat si tu laptop, am observat de asemenea ca n-ai chef si nici nu-ti stii cursurile.De ce ne mai chinui si pe noi seara de la ora 20,00 ? Si cand o sala intreaga iti spune ca raspunsul corect e A, nu mai insista ca dobitocul ca e B.
Ca n-om fi toti idioti... ori in ochii tai se citeste inteligenta ca in cei ai mult iubitului nostru presedinte.

@+

anomiS

Niciun comentariu: