sâmbătă, februarie 14

Intrebari existentiale

SIMBATA, MAI 10

Unde va vedeti peste 5 ani ?
Care este postul ideal pentru dumneavoastra ?
Sunteti studenta la Comunicare sociala si relatii publice,De ce ati ales specializarea aceasta ?
Care este modelul dumneavoastra in viata?

Intrebari idioate... pentru ca :

5 ani : Habar n-am unde o sa fiu peste 1 an, ce sa mai spun d 5... Se pot intampla atatea lucruri bune sau rele. Nimeni n-o sa spuna : femeie de serviciu la fabrica X. Toti vom incerca sa-l "imbrobodim" cat mai bine pe cel care intreaba , sa-l convingem ca vom avea un viitor stralucit.
Pentru 5 minute toti suntem directori, vedete, inventatori ... Cine are imaginatie si creativitate mai multa extinde perioada la 10 ani. Raspunsul meu la aceasta intrebare sacaitoare: peste 5 ani n-o sa stiu unde o sa fiu peste inca 5.

Postul ideal: ahhh.. aahhh.. aaahhhh ( de completat cu fraze pompoase,bombastice, limba de lemn, pozitii de frunte de preferat in engleza ) Doar n-o sa raspunzi: Pai... sa frec menta si sa curga banii garla. Eu n-am descoperit inca postul ideal, e o incalcitura de relationist, dj la radio, om de televiziune, publicitar,ghid turistic, istoric. Oi vedea eu peste 5 ani. :P

Comunicare si relatii publice: pentru ca la jurnalism e full de fatuci , piata e saturata de jurnalisti tineri care merg pana la Cuca macaii pentru a afla de ce i-a intrat furca in fund lu' nea Gheorghe. Salarii mizere, recunoastere chiar daca esti bun in domeniu foarte tarziu. Apoi, pentru ca relatiile publice sunt un domeniu complex, imi place sa merg pe carari care n-au fost batatorite, pe care s-a mers doar de 2-3 ori. Satisfactia este mult mai mare atunci cand campania ta de relatii publice si-a atins scopul, decat atuci cand transmiti o stire. sau difuzezi o melodie. Schimbarile in masa sunt mai bine facute cu ajutorul campaniilor,segmentul caruia i te adresezi si pe care il ajuti e mai consistent. Si nu in ultimul rand, pentru ca aceasta specializare permite mai usor accesul la publicitate decat jurnalismul.

Model. Nu am. Si nici n-am avut vreodata. Nu intentionez sa copiez,vreau sa go where there is no path and leave a trail. Cred ca trebuie sa culegi de le diverse persoane lucruri in concordanta cu ceea ce-ti doresti de la viata si sa le adaptezi situatiilor si timpurilor, dar nu sa urmaresti biografia cuiva si sa devii clona. N-o sa-ti iasa si in final o sa fii dezamagit/a si fara identitate.

Last but not least: why does it always rain on you?

Because I lied when I was seventeen. But from time to time I can see the rainbow :)

@+

anomiS

Niciun comentariu: