sâmbătă, februarie 14

Si totusi... a fost ieri

VINERI, MARTIE 28

Am dat in noaptea asta peste o agenda in care am scris incepand cu 2001. Pe coperta abia se mai vede scris " Start the day with a :)) ". God..clasa a 7-a.

La inceput am notate cateva reminders: sa cumpar caiet pt muzica, o carte de gramatica a limbii engleze, portofoliu de autor pentru romana ( " pt maine, 21.I.2001 " ) , ceva despre o olimpiada la geografie ( si uitasem ca am participat vreodata la olimpiada la materia asta),un referat la fizica si temele din care trebuia sa aleg.

Next page : jocuri copilaresti : simbolul rasului, al culorilor parului, sarutului, privirii.

Urmeaza lista cu persoanele care urmau sa participe la un concurs de muzica organizat cu ocazia zilei scolii - George Poboran ... adica de Sf Gheorghe ( asta imi amintesc foarte bine, ce emotii aveam cand am cantat " Nu te pot iubi" a lui Catalin Crisan. Stiu si cu ce eram imbracata. :) Aveam o colega care canta pe la nunti, erau lautari toti cei din familia ei. Voia sa cante si la sectiunea de muzica usoara si la cea de muzica populara, da' tot timpul lalaia melodiile, pe toate le face populare. :p Cam avea o fixatie pe mine, ii casunase sa se inteleaga bine cu mine, sa-mi intre in gratii. Ma cam dispera. Chiar, oare ce mai faci mai , Ana-Maria? N-am mai auzit de ea dupa ce am terminat clasa a 8-a. Probabil s-a maritat,cam avea in plan.

Am apoi expresii si locutiuni culese din cartea de romana , definitiile unor figuri de stil, momentele subiectului :)) si castigatorii de la campionatul european de patinaj artistic din Bratislava pe categorii. Cu Yagudin pe primul loc ( normal )la barbati si Marina Anissina/Gwendal Peizerat ( pe 2 de data asta :D ) la proba de dans. Restul erau figuranti , nu ma interesau =))

Si-acum ceva tare: O lista pentru matematica, notele obtinute de cativa colegi si mai jos Elevi care nu au compasul si numele a 2 colegi. Datele in care au primit notele si in care n-au avut compasul la ei =)))))) difera. Ma punea proful sa le notez eu, eram buna la mate pe vremea aia si eram aproape non-stop la tabla :)

Actorii din 2 filme pe pagina urmatoare: " Printesa si Cersetorul" si "Caraibi" .


O alta lista :)) , de la romana de data asta, banii pt foile pe care ne xeroxa subiectele de teza si ceva subiecte de recapitulat pentru teza la romana.

Adresa lui Ian Thorpe si ceva date despre el aflate de la tv de la comentatori =)))) God, ce copil eram !

Putina gramatica ( verbul, substantivul, pronumele ) urmata de o lista a localitatilor prin care trecem azi, 12.08.2001, in drum spre Ostroveni. Ce mai stateam cu ochii dupa placutele alea de la intrarea in localitate ca sa le scriu. ( de, nu era net atunci , nu aflam traseul printr-un click. )

Orarul si nelipsitele modificari de orar se intind pe vreo 4 pagini , elevi care au cumparat calendar ( din ala mic de la crucea rosie pe care eram cam fortati sa-l cumparam in fiecare an). Iar strangeam bani, lucru care nu mi-a placut niciodata. :)) Din liceu i-am lasat pe altii.

Incepe pregatirea pentru Capacitate. Cateva pagini bune cu scurte biografii ale unor scriitori ( Eminescu, Preda, Caragiale, Cosbuc, Alecsandri, Creanga.)

Alta lista: Culegeri la istorie ; inca una : carti imprumutate Catalinei. Si vine... recapitulare pentru teza

Patinaj artistic din nou : Campionatul european de la Laussane: Yagudin acolo unde merita..si Anissina / Peizerat in frunte de data asta :) - superbi erau - si Olimpiada de iarna de la Salt Lake City unde ierarhia ramane aceeasi.

Banii pentru teza la istorie si 2 cantece compuse :P ( ma chinuia si pe mine talentul :p )

Gata generala... trecem la liceu :)

Aici, nu stiu de ce, dar am inceput sa scriu pe la ultimele pagini ale agendei. Versuri ale unor melodii, o lista de carti, si o lista a localitatilor prin care am trecut in drum spre schitul Patrunsa - 21.08.2004 ( schit pe care l-am vazut pana-n ziua de azi de vreo 5-6 ori cred, datorita varului meu :)) , care btw,azi, peste vreo 6 ore iar pleaca sa-l viziteze )E frumoasa intr-adevar locatia , drumul pana la schit si calugarii de acolo sunt tare cumsecade. In ceea ce ma priveste, primeaza frumusetea locului,religia...ahhhh... ( gata, nu mai zic nimic de religie, ma abtin :D ).

De fapt, stiu de ce am inceput sa scriu la sfarsitul agendei. Pentru ca in continuarea "anilor de generala" am inceput sa scriu citate din carti...si am zis sa ramana numai pentru asta, sa nu mai intercalez intre carti diverse activitati.

O sa postez si cateva dintre ele ...

@+

anomiS

Niciun comentariu: