miercuri, februarie 25

Is that alright... with you ?

Is the wrong time for somebody new, it's a small crime... and I got no excuse...

dar cum sa te abtii ? Muzica mi-a condus dintotdeauna viata. Daca e ceva constant in viata mea, acel lucru e ea, mi-a curs mereu prin vene, fie rosie, fie albastra.Azi mi-a venit dupa destul de mult timp sa cant, o melodie nu tocmai happy, 9 crimes.

Poti spune atat de multe lucruri printr-o piesa, poti da peste cap intregul univers al unei persoane prin cateva acorduri. Nush cum reactioneaza altii, dar eu analizez o melodie pana la cel mai mic detaliu, cum sunt alese versurile, cum e intonatia, pe ce anume pune interpretul accent, cata credibilitate au secundele alea de rai. Am tendinta sa cataloghez oamenii dupa muzica pe care o asculta, e un criteriu de baza pentru selectarea celor care-mi sunt dragi.

Cu toate astea, au fost nemumarate cazurile in care persoanele care vibreaza la aceleasi acorduri mi-au dovedit ca nu respira acelasi lucru , ca nu inteleg acelasi lucru ca mine. Nu-mi plac coincidentele muzicale, cand un el iubeste aceeasi melodie, sau melodia la care ma gandesc eu , pe care o caut , o asculta chiar atunci el. Spun coincidente pentru ca nu vreau sa le consider mai mult, pentru ca you give your gun away when it's loaded, and if you don't shoot it how am I supposed to hold it ?

Ai ceva, simt ca ai ceva... dar this is not what I do and it's the wrong kind of place to be thinking of you.

Zi-mi, inseli prin muzica ?

@+

anomiS

Niciun comentariu: