sâmbătă, februarie 14

Everybody hurts.. sometimes..

MIERCURI, IANUARIE 16

Mi-e dor sa nu-mi mai fie dor de nimeni si de nimik. De zilele cand eram inconstienta, cand nu dadeam importanta timpului si nici distantei. Cand totul parea posibil...
Acum , azi mai ales ma simt batrana . Nu mai vreau sa sper, nu mai vreau sa cer. Nu mai stiu la ce sa ma astept de fapt de la majoritatea celor cu care intru in contact. Imi dau seama pe zi ce trece de cat de falsa e lumea , cat de egoisti suntem , cat de rai. Cuvantul incredere devine pe zi ce trece doar un cuvant pe care il gasesc in dictionar la litera " i ".
Detest felul asta tampit de a fi: desi ma lovest mai mereu de pragul d sus... tot nu il vad pe cel de jos. Ma " trezesc" mereu atunci cand e prea tarziu, cand totul e pierdut. Nu-mi place sa intru cu bocancii in viata nimanui, mai bine ma retrag... E si o problema de orgoliu aici,dar sunt si principii pe care nu vreau sa le calc in picioare.
De ce prefer sa ma izolez de multe ori ? Pentru ca m-am saturat de ipocrizie, de oameni care n-au principii si al caror scop in viata e sa aiba cat mai multi bani. Nu ma pasioneaza banii... decat in masura in care imi trebuiesc pentru a duce o viata decenta. Nu ma pasioneaza discutiile despre haine, bijuterii, coafuri, retete de slabit, telefoane mobile si nici plimbarile la mall. Vreau aer proaspat de munte, vreau sa vizitez cat mai multe locuri , sa ascult muzica buna , sa iubesc si sa fiu iubita in maniera in care vede Gelu Ruscanu dragostea. Mai vreau sa nu-i ranesc pe cei care mai sunt ca mine, care nu sunt in namol pana la gat ,stiu ce sunt sinceritatea, bunul simt si au ambitia de a realiza ceva. Iar pentru ceiallti, cei care fac umbra pamantului de pomana , imi doresc sa am puterea de a-i trata asa cum merita, cu raceala si indiferenta. Nu cu rautate, pentru ca m-as injosi pe mine, doar cu detasare...
Nesimtirea n-o s-o pot intelege niciodata... si nici tacerea celor care au ceva de spus.De ce preferam sa ne facem ca ploua si sa fugim de cuvinte chiar daca asta ne face sa suferim. Suntem sado-masochisti de multe ori. Vrem sa vedem la cata durere suntem capabili sa facem fata si ne face placere sa vedem ca cineva sufera pentru noi. Asta inseaman k tine la noi, nu ? Perceptie bolnava ... care in final ajunge sa ne sece sufleteste.

@+

anomiS

Niciun comentariu: