duminică, octombrie 11

Viata ca o teapa...

Am recitit azi cartea 'Viata ca o teapa' de Alan H. Cohen. Gasiti mai jos cele mai frumoase pasaje/citate :

1. Nu mai cred in Mos Craciun de la 6 ani, cand mama m-a dus intr-un magazin sa-l vad si Mosul mi-a cerut un autograf ( Shirley Temple)
2. Prietenia adevarata poate exista doar intre cei egali ( Platon )
3. Imitarea este sinucidere ( Emerson )
4. Realitatea este doar pentru aceia care nu pot face fata imaginatiei
5. Nu-mi da voie busola mea interioara si-mi cunosc locul ( raspunsul lui Colin Powell in legatura cu refuzul de a candida la presdintia SUA)
6. Uita ceea ce ai invatat pentru a-ti aminti ceea ce stii
7. Multi oameni mor la 25 de ani, dar nu sunt ingropati decat la 75. (Benjamin Franklin)
8. Daca nu-ti folosesti mintea, o va face altcineva
9. Chiar de castigi intr-o intrecere de soareci, tot soarece ramai (Lily Tomlin)
10. Pare ciudat,dar daca te incapatanezi sa iei doar ceea ce este mai bun din viata, vei reusi ( Somerset Maugham)
11. Atunci cand reinvii un trecut dureros repovestindu-l, nu faci decat sa aduci la festinul de astazi cadavrul imputit al unui animal cu care maculezi frumusetea momentului.
12.Gandeste-te ca poti sau gandeste-te ca nu poti. In ambele cazuri, ai dreptate ( Henry Fonda)
13. Miracolele se intampla celor care cred in ele, iar dramele celor care le asteapta.
14. Paharul ti se va umple indiferent de marimea lui. Asadar, alege-l pe cel mai mare.
15. Cand te uiti in oglinda, iti place pe cine vezi sau numai ceea ce vezi ?
16. Toti cei care iti spun ca ai o problema vor sa-ti vanda ceva pentru a o rezolva
17. Nimeni nu moare cu adevarat. Ne schimbam doar adresa.
18. Arta medicinei consta in a binedispune pacientul in timp ce natura vindeca ( Voltaire)
19. Moise ne-a trimis cele 10 porunci, dar :
a) nimeni nu vrea sa i se porunceasca
b) nimeni nu are rabdare sa descarce de pe internet cele 10 porunci.
20. Fa ceea ce este important , nu ceea ce este urgent ( Stephen Covey )
21. Daca nu-ti faci timp, nu vei avea niciodata
22. - In mintea mea se bat in permanenta doi caini. Unul este frumos si intelept, celalalt urat si turbat. Care va castiga ? l-a intrebat un tanar razvoinic pe vraciul tribului
- Cel intelept si frumos, a raspuns vraciul
- De unde stii ?
- Pentru ca pe el il hranesti.
23. Inainte de a urca pe scara succesului, ai grija sa o sprijini de peretele care trebuie.
24. Daca te lupti sa obtii ceva, te vei lupta si sa pastrezi.
25. 'O broscuta se afla la capatul unui bustean si sare spre celalalt capat. Dupa prima saritura, ajunge la jumatatea distantei. Sare mai departe, de fiecare data parcurgand jumatate din distanta ramasa. Cate sarituri mai are de facut pana ajunge la capatul celalalt ? '
26. E destul loc in varf pentru toata lumea.
27. Indiferent cine esti, vorbesti atat de tare incat abia aud ce spui ( Emerson)
28. Cum pot avea incredere in da-ul tau daca nu ti-am auzit niciodata nu-ul ?
29. Da, e greu sa pleci, dar de la un punct incolo e mai greu sa ramai
30. Arunca-te sau iesi afara din apa, dar nu mai sta la marginea bazinului clantanind din dinti.


@+

anomiS

Un comentariu:

Costin spunea...

am citit-o si eu , mi-a placut mult :P