LUNI, IANUARIE 14
La mijlocul acestei luni se va incheia un fenomen care a acaparat intreaga tara . M-am gandit sa-l explorez putin.
Initial nimeni nu acorda prea multa importanta pensiilor private. Se stia ca ele privesc doar un anumit segment din populatia Romaniei si prin urmare acest segment trebuia sa se informeze in legatura cu obligativitatea lor . Acum, la final de campanie , am ajuns sa fim aproape toti experti in acest subiect.
Oriunde ai fi incercat sa te ascunzi, n-ai fi reusit sa scapi de agentii de marketing ai diverselor banci sau furnizori de fonduri de pensii private.
Industria publicitara a fost si ea saturata cu tot felul de spoturi la : ING, Aviva, AIG, Generalli, BRD, BCR & company. Parca eram un popor de pensionari, asa « curgeau » . Unele dintre ele intreceau pur si simplu limita... suportabilului in ceea ce priveste continutul. In acest sens as aminti « fond de pensii de la BRD « cu diversele variante : proteza, bastonul oferit cadou la o cina romantica si suportul care « o sa puna silueta in evidenta la varsta pensionarii » .
Romanul e inventiv ; nici de data aceasta nu a facut exceptie. Au aparut o sumedenie de brosuri, calendare, pixuri si alte obiecte promotionale iar in ultima perioada numarul agentilor de marketing avea sanse reale sa depaseasca numarul celor care nu si-au ales inca administratorul fondului de pensii.
Vecini de bloc, colegi de facultate, persoane cu care n-am mai vorbit de foarte mult timp si-au adus acum aminte de noi pentru a ne intreaba daca nu vrem sa ne facem pensie privata.
Morala: Pensiile private, connecting people.
Zilele trecute am primit d la Aviva o ciocolata , parte integranta a materialului de promovare. Scria pe ambalaj : « N-ai vrea ca anii tai de pensie sa fie la fel de dulci ca aceasta ciocolata ? « Insa, ciocolata nu mi s-a parut prea dulce. In concluzie : the future is bright , the future is orange ? Sau nu ?
@+
anomiS
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu