sâmbătă, noiembrie 7

Unsent

' Kurt Cobain makes my heart stop... but he's a shit. ' ( Courtney Love )

Nu te-am visat niciodata in somn... dar te visez constant cand am ochii deschisi. Sunt incapabila sa ma adresez oamenilor pe nume, folosesc orice alta formula de adresare, dar am stiut de la inceput ca tie iti voi spune pe nume. In plus, il vad si aud prea des, m-am saturat sa am de-a face cu el zilnic, desi nu e nici pe departe un nume comun.

Nu te-am vazut niciodata venind, dar te vad mereu plecand. Nu mi-au placut niciodata ochii albastri, dar ochii tai mi se par cei mai frumosi din lume. Mi-a placut dintodeauna Bucurestiul insa, dupa discutia incarcata de 'irelevant', nu ma mai atrage deloc. Am crezut ca ai mai multa intelepciune, dar mi-ai demonstrat ca preferi sa te pierzi in small talk. Nu am inteles de ce oamenii prefera sa moara in interior in timp ce le arata celor din jur cat de bine le e. Tu nu plangi, dar ai un tic la ochiul drept si cand vrei sa ascunzi urmele de slabiciune, emotiile... clipesti continuu si iti misti buzele catre colturi, ca intr-un zambet cu gura inchisa.

Stiu ca nu ma intelegi, dar nici eu nu te inteleg, asa ca suntem chit. Pe de alta parte, stiu ca nu intelegi de ce te mai gandesti la mine. Si aici sentimentul e reciproc.

Pe loc repaus, nu te mai ascult de mai bine de-o saptamana, nu mai trebuie sa spui citate despre trenuri pe care le asteptam... si-asa esti fals de la 22 la 24.

Stii, odata vedeam in ochii tai restul vietii mele...

@+

anomiS

Niciun comentariu: