luni, noiembrie 9

Culorile ploii

De ce ma doare ploaia ?
Pentru ca nu stiu s-o mestec
O inghit asa cum e... simpla si rece.
O iubesc pentru ca apare atunci cand am nevoie de ea,
Fie noapte sau zi.
Si o urasc pentru ca imi ineaca setea.
O ascult impietrita pentru ca ea compune
Cea mai frumoasa muzica.
O privesc in ochi pentru ca in clipitul ei
Citesc cea mai sincera marturie.

Merg prin ploaie si inteleg
Ca sfarsitul si inceputul sunt totuna.
Rup de pe ea haina trecutului si vad viitorul
Tac si ea ma asculta
Ma invelesc cu ea si aud cerul.

Ploaia vine atunci cand mi-e foame de somn
Cand fug de cuvinte
Cand ochii-mi sunt prea cenusii,
Zambetul prea amortit
Si orele prea multe pentru a fi numarate.

Ea imi ingheata tristetea
Si-mi coloreaza visele.

@+

anomiS

Un comentariu:

Claudia C. spunea...

Ce frumos ai scris...mi-au dat si lacrimile, dar las ploaia sa le stearga.