luni, septembrie 27

Fumatorul roman

Am cunoscut fumatori din destule tari, am stat cateva luni bune in Olanda si-n Anglia. Am fost si pe la unguri si pe la austrieci. Pe langa asta, am locuit o perioada si cu turci, indonezieni, ca sa nu mai vorbesc de alte neamuri de care m-am lovit pentru fragmente mai scurte de timp.
Dintre toti insa, fumatorul roman e cel mai atasat de bricheta ce(lui)lalt. Multa lume ar zice ca cel mai important lucru pentru un fumator sunt tigarile. Nope, nu-i asa, fumatorul e terminat fara bricheta. Mai cere de la cineva o tigara, mai cere de la altcineva, mai rezista. Dar a avea tigari si a nu-ti mai merge, a pierde sau a cauta dupa bricheta e mai enervant.

Fumatorul roman e dovada acestui lucru. Dupa ce imprumuta bricheta, nu se grabeste sa-si aprinda tigara pentru a o returna imediat. Bun, se grabeste s-o aprinda... dar uita partea a doua. Bricheta devine proprietate personala de cum a pus mana pe ea, subconstient (cica). Si daca nu o ceri inapoi o sa-si aduca aminte... poate, peste cevaaa timp. Multi nu-si mai aduc aminte deloc ca nu e a lor. Din ce-am vazut in afara Romaniei, aia nu-s chiar asa de atasati de bricheta. O cer, aprind si ti-o dau imediat inapoi cu multumirile de rigoare. Ei stau mai prost la tigari, sunt milogi rau (la ce "scoruri" au, nici nu ma mir), ai nostri parca sunt mai simtiti la capitolul asta. Dar cand vine vorba de bricheta, suntem campioni

The Romanian smoker is a keeper ;)

@+

anomiS

Niciun comentariu: