miercuri, septembrie 8

Meteo-abureli

Nu vi se pare ca mass-media pune prea mult accent pe rubrica meteo? Tot felul de fete cucuiete isi etaleaza tinutele, se plimba ca bezmeticele si spun aceleasi propozitii de care ne-ar putea scuti. Stim si noi sa ne uitam pe harta si sa interpretam, nu trebuie sa ne spuna ele sa ne imbracam mai gros, ca sunt descarcari electrice, ca vor cadea cateva picaturi de ploaie, sau ca temperaturile vor fi extrem de ridicate. Nu suntem tampiti, n-avem nevoie de lectura. Si mai sunt cate unele care parca ar avea talpile lipite, nu se misca nici daca le pici cu ceara. Nu apuca omul sa vada toata 'emisiunea' cate grade sunt in urbea lui si nush cum se face, dar de cele mai multe ori raman blocate in regiunea Craiovei. Asta la tv.

La radio e alta treaba, acolo ni se arunca aceleasi temperaturi din jumatate in jumatate de ora, de parca am avea Alzheimer.

Cu tot respectul pentru meteorologi, care au o meserie grea, eu nu vad rostul prognozelor despre starea vremii. E vorba despre ceva atat de incert incat ne pierdem timpul cu rubricile astea, scoti capul pe fereastra si vezi cum e... si daca se schimba pe parcursul zilei, las' ca nu-i un capat de tara. Ca sa nu mai vorbesc despre faptul ca informatia furnizata in cadrul lor are viata cea mai scurta si nu ne imbogateste nici cultural, nici educativ, nici material, nici... nicicum. Eventual vizualizam localitatile pe harta, da' am facut asta in generala. Na, poate unii au chiulit de la orele de geografie.

Ne-am putea lipsi de rubrica meteo ?

Din punctul meu de vedere, da. Nu ma intereseaza nici cat negru sub unghie si n-am asteptat niciodata cu nerabdare sa vad oare cum o sa fie vremea: azi, maine, poimaine, saptamana viitoare, in capitala, la munte, la mare sau in Europa.

Cum naiba de n-au introdus si Vremea in lume ?

Niciun comentariu: