duminică, septembrie 19

Ploua cu globuri pe glob si prin vreme

De mult n-am mai fost spalati, de mult n-am mai auzit muzica inceputului de lume. De mult n-am mai plans tacerile...

Ploaia asta e inchisa la culoare, e sfasietoare, ca o ruga... si-as vrea s-o modelez, s-o rup in bucati si s-o impart mastilor. Poate s-ar curata, macar putin. Nu e vorba de siretenie, nu mai tine de statutul social si nici macar de poezie. A ajuns un stil de viata, nu mai stim sa fim ceea ce suntem, trebuie sa fim altcineva.

Cand te uiti in oglinda iti place ce vezi sau pe cine vezi ?

Dar ploaia a fost scurta, la fel ca si ratacirea mea printr-o lume de mult pierduta...



@+

anomiS

5 comentarii:

Anonim spunea...

Generally I do not post on blogs, but I would like to say that this post really forced me to do so! really nice post

@.n0m.is spunea...

Thanks. I suppose you liked the song, taking into account the fact that you speak English, but thanks anyway. :)

Anonim spunea...

Hi, very interesting post, greetings from Greece!

Anonim spunea...

Hey - I am certainly glad to find this. Good job!

Anonim spunea...

Hi - I am definitely delighted to find this. great job!