sâmbătă, octombrie 2

Da, da, au venit americanii...ca sa ne ia ciocolata ROM

Ieri seara am vazut cateva secunde din ceea ce am sperat ca este un pamflet. Noua reclama la ciocolata Rom. E cea mai veche ciocolata romaneasca, aparuta in 1964. A fost preluata apoi de Kandia-Excelent. Din 2007 a fost inclusa in grupul Cadbury, iar de la inceputul anului 2010 si Cadbury a fost papat de Kraft Foods. Si uite-asa s-a ales praful si ne-am americanizat.




Concluzii:

* Ciocolata e mai buna pentru ca nu mai are steagul ala al unei tari din lumea a treia, acum e decorata a la USA.
* Pana acum o mancam pe ascuns pentru ca ne era rusine ca e produs romanesc. Acum, ca au deghizat-o avem liber si putem sa ne mandrim cu inca un produs pe care n-am fost in stare sa-l pastram si l-am vandut unora care isi bat joc de noi pe fata.

Adio, ciocolata Rom, in noua formula you suck !

@+

anomiS

Un comentariu:

Anonim spunea...

http://www.facebook.com/pages/Vrem-Ciocolata-ROM-Autentic-Inapoi/158692560825025? Vrem inapoi ciocolata ROM!