vineri, aprilie 9

Highlights

- Eu si campul din fata mea: am asteptat un autobuz timp de o ora si apoi m-am hotarat sa merg pe jos spre casa 2 ore. Am vazut un tractor pe camp, multa iarba, flori, apusul si multe masini bazaind in stanga si-n dreapta. Si-am scris cu piciorul pe trotuar 'I hate buses'...

- Locul meu: am descoperit coltul meu de rai din Colchester. Oriunde am fost am avut un loc special, aici e langa un spatiu amenajat pentru skateboarding, o mini-casuta cu 3 banci.

- Ultima etapa: Am atins etapa in care nu te iubesc, nu am nevoie de tine, nu te urasc, nu-ti doresc raul, nu mai vreau sa-ti trag palma aia... mi-e pur si simplu scarba de ce ai devenit. Sa te ierte Dumnezeu

- Moment magic: Cand un copil, mai ales ca nu e al tau adoarme in bratele tale.

Oscar Wilde zice... The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.

Eu cred ca secretul consta in lupta impotriva deceptiilor... a raspunde cu bine oricui... numai atunci cand esti dezamagit de tine esti terminat.


Asculta mai multe audio Muzica

@+

anomiS

Niciun comentariu: