vineri, aprilie 16

Finalitati

Prea multi isi doresc prea multe si asteapta sa pice din cer. In loc sa cereti atatea, puneti mana si faceti ceva !

Nu inteleg dorinta puternica a majoritatii romanilor de a folosi engleza atunci cand habar n-au cu ce se mananca. Inteleg ca e limba internationala, ca e cea mai influenta la ora actuala, da' daca esti in pom si pomu-n aer stai in banca ta si exprima-ti gandurile in limba materna !

Sunt oameni care cred ca totul se rezolva prin tipete... si care asculta orice numai la volum maxim, bass maxim... chiar daca se zguduie casa cu ei... Eu zic sa punem mana de la mana si picior de la picior sa le luam aparate auditive, pentru cazau daca urechile mele mai respira. Am tras un pui de somn si m-am trezit cu patul dansand sub mine si visele mele se mutasera deja in Jurassic Park. Bine ca am avut inspiratia sa ma pun la somn cu castile... altfel... saream pe geam direct. Te pomeni ca tineau cu tot dinadinsul sa ma trezeasca ( stiau ca dorm )... nu de alta, da' era pur zgomot, nu-mi pot inchipui un film care sa aiba atata secventa de muzica. Acum e liniste... le-or fi stat in gat blestemele.

Nu-mi plac militarii, ca sa fie clar. Nu le vad rostul, nu le inteleg argumentele. O gramada de oameni care tipa, stau departe de familii luni sau ani intregi si impusca 'inamicii'. Recunosc, n-am multe cunostinte in domeniu, dar fratilor, n-a mai fost nici un razboi mare de zeci de ani, sunt doar razboaiele inventate de voi pentru a da un rost meseriei asteia de macelar. Va duceti pe capete in Afganistan sa mai scadeti din populatia mondiala. As vedea rostul daca ar fi o nevoie stringenta de militari, daca am fi atacati... dar voi sunteti niste robotei care sunt setati sa impuste. Asa ca, dintre armata si politie alegerea e clara... pe lista mea a fi sotia unui militar e pe locul... infinit. Daca ar intelege si multimea asta de militari care populeaza Colchesterul ar fi bine...

Cat despre ' Je suis le meme'... dar lasa... Leo Ferre stie mai bine...


Asculta mai multe audio Muzica

Alors vraiment
Avec le temps on n'aime plus


@+

anomiS

Niciun comentariu: