miercuri, august 4

Versuri de c... iocolata

Nu stiu altii cum sunt, da' eu cand imi aduc aminte de vremurile cand melodiile noastre aveau si versuri, ma apuca dorul chiar si de cele proaste.
Am ras mult timp de ele, spunand ca mai rau de atat nu se poate. Uite ca se poate, sa dispara, sa fie inlocuite de bubuituri.

Acum cred ca a venit momentul sa le multumim ca au existat, lor, versurilor proaste din melodii:



3rei sud est: Daca ma intrebi de ce oare te doresc
E simplu. Imi place cum zambesti. (Te plac)

Non Stop; Esti fata care-mi place, ieee
Masina mea te-atrage, ooo
Iar asta nu-mi da pace, iee
Eu vreau doar sa ma distrez (Esti fata care-mi place)

Iubito, ai privit in urma ta
Si mi-ai dat inima cand am plecat deja
Iar cauti in zadar sa ma gasesti in basme, in povesti
Dar tu nici nu dorestï. (In urma ta)

Jimmy, Jimmy, iubesti fetitele in bikini
Dar pe tine cine te mai iubeste, Jimmy ?
Jimmy, Jimmy, iubesti fetitele in bikini
Oricine stie bine ca toate vin la tine (Jimmy, Jimmy)

Indiggo Nu imi pasa, plec de-acasa
Repede la mare
Soarelui sa-i cumpar
Ochelari de soare. ( Nu-mi pasa)

D-l Problema: Beau,beau,
Mi-am inselat iubita,
Azi-noapte la hotel cu una SENIORITA,
Beau,beau
De vina a fost ispita
Am ruj de buze pe camasa,
M-a vazut gagica (Beau, beau)

Andre: Am plecat la mare, fata, cu dolari in buzunar
Am uitat de teza, profi, de diriga si orar
De-abia astept sa ma distrez, sa dansez, sa ma simt bine
Sa o fac cu cine-mi place, sa ma iubeasca doar pe mine ( Libera la mare)

Mosule, ce tanar esti,
E prima iarna cand vii la mine
Nu te mai las sa pleci,
Noapte de vis alaturi de tine. (Noapte de vis)

Valahia: Suzana, eu te spun lu' mama
Mi-ai furat banana
Nu ma mai joc, nuuu
Mama, mi-au furat banana...Roxana si Suzana
Nu ma mai joc, nuuu (Banana)

Sunt un vagabond, ma numesc James Bond
Aveam parul lung, dar m-a pus sa-l tund
Merg la scufita sa-i pup gurita.

Umbli noaptea prin padure dupa mure
Vezi ca vine lupul sa te fure
Se intampla multe prin padure
Hai incoa, nu mai sta, nu, nuuu (Scufita)

Angels : Asa-s baietii umbla numai dupa fete
Roscate, blonde, satene si brunete (Asa-s baietii)

Bambi: Plangeam cand ii vedeam impreuna
Plangeam cand ii vedeam tinandu-se de mana
Plangeam cand ii vedeam intamplator
Si nu stiam ca plang de dorul lor. (Doi ochi caprui)

Axxa toata melodia Marea te cheama e o "capodopera"

Genius : Ola ola eee, macho man
Ola ola eee, sexy baby
Ola ola eee, macho man
Ola ola eee, loco baby .

Hey, amigo, what you gonna do ?
O intreb de cine-i place
Ea-mi spune ca esti tu
Asa ca ia-o tare si spune-o c-o doresti
Spune-i ca o vrei, ca vrei s-o cuceresti.

Go loco, loco, macho, macho man
Se tine foarte bine again and again
Un, dos, un, dos, tres, stai si fi pe faza
Ragazza-i tare, tare si te hipnotizeaza. ( Macho man)

Ua a a Ciocolata E A Mea
Asa Ca Nu Nu Nu Te Atinge De Ea
Ua a a Ciocolata E A Mea
Nu Nu Nu Te Atinge De Ea. (Ciocolata)

ASIA Ia cu tine si inima, inima mea
Si ascunde-o in bagaje pe undeva
Ia-o cu tine acolo in America sau in Asia.
Ne-am iubit si zeci de mile
Fara teama si fara pastile
Numai cu perdeau trasa
Si cu lumanari multe pe masa. ( Inima mea)

In garsoniera ta
E chiar asa
Cum e-n America
Unde un vis uneori
Se implineste in zori. ( Garsoniera ta)

Incheiem in forta cu cea mai cea dintre cele :P , de o coerenta iesita din comun.

Akcent - Ti-am promis

Din prima zi cand te-am cunoscut
Mi-ai spus ca m-ai ales fiindca m-ai placut
A doua zi am inceput sa vad cine esti
Aveai atatea fitze in cap
Nici nu puteai sa pasesti

Dar vroiam sa cred ca tu ma vrei pe mine
Dar vad ca tot ce faci e ca sa-ti fie bine

Refren:
Si ti-am promis c-o sa te iau ,o sa te iau cu mine
Dac-ar fi sa plec(Dac-ar fi sa plec)
Acum te las ,te parasesc,te-as lua cu mine
Dar n-am bani de bilet

Ma faceai si o faceai zambind
Si a trecut mult timp pana sa ma prind
Te-am luat mereu cu mine fiindca te iubea
Dar de fiecare data numai eu plateam

Dar vroiam sa cred ca tu ma vrei pe mine
Dar vad ca tot ce faci e ca sa -ti fie bine

Nu vroiam sa cred ca ma folosesti
Nu vroiam sa cred ca ma amagesti
Ti-am promis 'Te iau' dac-ar fi sa plec
Plec,hai vino cu mie,vino cu mine

@+

anomis

Un comentariu:

slatinalive spunea...

ascultam aceeaşi muzică şi eu. chiar cumpărat casetele, pe vremea aia. mi-aduc aminte că am strâns bani să-mi iau cu fratimiu o casetă cu andre. culmea era că pe noi nu ne atrăgeau fetele din alte puncte de vedere decât muzical. ce râşi! :))