marți, august 17

Hai sa ne tatuam in...

America, la cei de la Miami Ink. Care credeati ca e continuarea ? :))

Sunt total impotriva gauririi diverselor parti ale corpului prin introducerea unor metale mai mult sau mai putin pretioase. Piercingul se face pentru a atrage atentia sau pentru a te autopedepsi. Nu te face mai frumos si nu te leaga de nici o amintire. Si, in plus nu necesita nici un strop de creativitate din partea celor care se ocupa cu gauritul, doar precizie.

Tatuajele, in schimb, parca spun alta poveste. Aici posesorul transmite de obicei un mesaj: aduce un omagiu, cinsteste memoria cuiva, isi arata dragostea pentru o cultura, etc. Sunt, desigur multe facute de dragul de-a face, cat mai multe, cat mai mari, cat mai colorate, dar asta e de domeniul lipsei de ocupatie si de materie cenusie.

Nu m-am gandit niciodata prea mult la tatuaje pana sa vad emisiunea Miami Ink. Nu mi-au placut, nu le-am condamnat, am trait paralel cu ele. :)) Nici acum, dupa ce-am urmarit mai multe editii nu cred ca m-as tatua, dar mi s-a schimbat putin perceptia asupra lor. E vorba in primul rand de talent din partea celor care se ocupa cu asa ceva. Da, opera lor de arta nu are destinul unui tablou, nu va fi expusa in muzee, iar numele lor nu vor fi niciodata apreciate asemeni celor ale pictorilor, insa trebuie sa fii un mare artist pentru a-ti reusi un desen pe corpul cuiva.

Pentru asta aveti de la mine o bila alba...

@+

anomiS

Niciun comentariu: