luni, martie 29

Save your kisses...

Lumea a ajuns sa confunde pupicii/saruturile cu saluturile. Schimbam cateva cuvinte cu o persoana si imediat incepem sa-i zicem: ' te pup ', 'kiss', 'pupici' si mai ales :X

Poate sunt prea incuiata, prea de moda veche... dar nu mi se pare normal sa impartim asa pupici in stanga si-n dreapta. Pentru mine cuvintele astea sunt rezervate persoanelor speciale, familiei, prietenilor care mi-au fost aproape ani de zile.

E la moda sa inchei o conversatie cu: te-am pupat, te pup... iar pe net e exces de smiley-uri de genul. Intotdeauna am avut 'problema' asta. Si live, nu sunt o pupacioasa. Daca omul se intinde sa ma pupe, raspund, daca nu... buna, ce mai faci ? si gata. In mesaje mai trimit si eu pupici si prietenilor, dar live numai familia si cel drag primesc.

Cica am progresat, beeei,nu mai suntem ca pe vremea bunicii cand sarutai doar barbatul/femeia pe care il/o iubeai. Si ce e asa rau in asta ?

Ei bine,nu pot sa fiu ipocrita, nu simt ca ar trebui sa impart pupici/saruturi cu toata planeta. O fac atunci cand vreau, e pentru mine ceva intim. In spatiul virtual, te pupa cate unii de te albesc si in realitate nu dau 2 bani pe tine, pe ce esti, gandesti, vrei. E oarecum si o modalitate de a imbuna pe cineva, asa cum se face cu copiii mici ( Iti da mama un pupic... asa-i ca o sa fii cuminte si o sa asculti, o sa faci ce-ti zice ? ) Chiar asa am ajuns? De ce suntem atat de ieftini ?

Pentru ca se poate...

@+

anomiS

Niciun comentariu: