joi, martie 11

De ce...

- mi-e indiferent ce se alege de viata mea de 4 luni de zile?
- nu mai sunt in stare sa vad un film fara sa-l consider prost din start daca nu-mi smulge lacrimi?
- muzica ma sfasie sau ma scarbeste?
- suport frigul fara sa ma sinchisesc sa fac ceva iar caldura ma sufoca ?
- citesc zilnic un lucru pe care il stiu pe de rost si calculez lunile de cand a fost scris pana cand n-a mai contat?
- nu pot sa-mi scot din cap ca am pierdut de fapt in fata timpului, totul ar fi fost aproape sigur altfel daca se intampla cu cel mult o jumatate de an inainte?
- cred unii oameni ca rezolvi... orice prin tacere si le e asa de usor sa intoarca pagina?
- ma mai obosesc sa vorbesc despre acelasi lucru si sa astept in fiecare joi ?
- te-oi fi iubind ?



Si ma trezesc spunandu-ti din nou despre dragostea mea
Desi stiu ca esti la curent cu ea
N-am nici o stire de ultima ora,
In ultima ora era tot asa...


@+

anomiS

Niciun comentariu: