miercuri, martie 31

Amalgam

Soare cu dinti, mocirla multa, vant, glasuri de copii si fosnet de pagini. Stiu ca sunt destui care ar vrea sa fie in locul meu. Sunt constienta ca acasa n-as avea ce face si chiar ma bucur ca pot sa-mi imbunatatesc engleza, sa cunosc alte culturi...

Cu toate astea, nu pot sa sterg nicicum convingerea ca viata mi-e pusa pe pause. Imi place foarte mult tara asta, Colchester-ul e superb si totusi... parca timpul nu e al meu, parca traiesc viata altcuiva.

O sa fie al 2-lea an in care nu o sa ciocnesc oua rosii, in care nu cant prohodul, nu stau o zi intreaga la masa inconjurata de familion si ascultand pe fundal Radio Oltenia Craiova.

Mi-e dor, dar mi-e dor de zilele alea, pe care atunci nu stiam sa le apreciez. In conditiile de acum, stiu sigur ca nu mi-ar fi prea bine...

It's all messed up... nici eu nu stiu ce am vrut sa scriu de fapt... ma duc sa ma plimb...

@+

anomiS

Niciun comentariu: