joi, septembrie 24

Toamna se numara... cifrele si asezarea lor

Nu cred in zodii, dar cred in numerologie. Daca e sa analizez putin cum este descrisa zodia mea, imi dau seama rapid ca nu prea am nici in clin , nici in maneca cu ce au descoperit nenii si tantile alea. Dar numerele, astea ma reprezinta cu adevarat.

M-am lovit in viata de 3, de 7, 13, 19, 42. Multe din evenimentele din viata mea s-au rotit in jurul lor, fie ca era vorba de o zi a lunii, de un autobuz, de numarul apartamentului la care am locuit sau de o pozitie pe care am ocupat-o la un moment dat. Dar e ceva care depaseste hazardul sa zicem.

In familia mea se petrece ceva ' necurat ' . Eu sunt nascuta pe 16.08 , fratele meu pe 12.06 iar mami p 10.05. Ia impartiti boieri dumneavoastra fiecare zi a lunii la 2 si vedeti ce iese !

Obtineti luna in care s-a nascut fiecare dintre noi, asa-i ? Strange, da' frumos... Cand vine vorba de tati se schimba povestea. El se imparte la noi 3, ca un cap de familie :) - 27.09.

In plus, in fiecare an, eu , mami si tati ne sarbatorim ziua de nastere in aceeasi zi a saptamanii. Anul asta a fost duminica. O fi coincidenta... da' eu tind spre nu.

Asta e singura mea tangenta cu numerele, da' e o legatura tare simpatica :)

@+

anomiS

Niciun comentariu: