marți, septembrie 15

Magazinul meu de vise...

Si se duc… si se tot duc toate. Ce e prietenia ? Cate definitii sunt… si cat de false sunt toate. Am pierdut in secunde persoane in care am investit ani de zile. Persoane de la care n-am asteptat nimic in schimb, persoane carora le-am daruit din toata inima vise, nopti albe, sinceritate.

Am invatat, domnu’ Paler … ca suferinta provocata de cei carora nu le-ai pretins nimic e cea mai dureroasa. Le esti alaturi atunci cand toti ceilalti ii lasa, nu pentru ca urmaresti ceva, ci pentru ca vrei sa vezi un om zambind. Asta a fost tot ce mi-am dorit in schimb, sa culeg zambetele. Si apoi anii zboara si oamenii uita. Si se duc pe apa Sambetei toate zilele si noptile in care v-ati fost alaturi, toate sfaturile bune sau rele pe care le-ati impartasit. Uiti zilele petrecute prin parcuri, stangaciile, plimbarile cu trenul, pozele, discutiile interminabile de pe net. Eu nu le-am uitat si n-o sa uit ziua in care m-ati asteptat la aeroport niciodata. Atunci am crezut in prietenie mai mult ca oricand. Si peste o saptamana a murit totul.

E ciudat cum tocmai oamenii care te-au sufocat cu atentia lor te lasa cu gustul cel mai amar. Pentru ca traiesti cu iluzia ca fiind mereu langa tine chiar tin la tine, te inteleg mai bine decat ceilalti si vor fi mereu acolo. Incep sa cred ca prietenia nu e decat o masca, pe care oamenii o folosesc pentru a scapa de singuratate. De indata ce depasesc momentele grele se descotorosesc de ‘inutilitati’.

Inainte te cautau zilnic si acum probabil ti-au uitat si numele.

Ti-am dat vise doar pe o strangere de mana si doream numai sa fac un om mai fericit. Daca ai fi depus un minim de efort sa analizezi toate momentele petrecute impreuna, ti-ai fi dat seama ce mare prostie ai facut. Nici acum nu stiu daca toata povestea a fost regizata sau chiar crezi ceea ce ai spus. In fine, nici nu mai conteaza. Eu n-am fost niciodata atat de legata de tine cat ai fost tu de mine, dar tot nu ti-as fi adresat cuvintele alea daca as fi patit ce ai patit tu. As fi stiut dupa atatea momente petrecute impreuna ca tu nu poti face asa ceva si mi-ar fi fost rusine de mine si pentru faptul ca mi-a trecut prin minte ca tu ai fi fost de vina.

Sper sa realizezi intr-o zi ca ai facut o greseala foarte mare si sa iti aduci aminte ca si tu ai facut asta cuiva atunci cand se va intoarce roata si la tine. Daca m-am convins de ceva in proportie de 100% pana la varsta asta, lucrul acela e ca ceea ce faci ti se va face.

Inchid usa, sting lumina, trag oblonul si incui… magazinul meu de vise nu mai vinde nimanui…


Magazinul meu de vise
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: