luni, iunie 7

Tu si eu

Oare cum ar fi ? Cred ca nu ne-am vorbi prea mult, tu m-ai privi si eu m-as intreba ce gandesti, ce dorinte sunt in spatele ochilor tai. Eu ar trebui sa aterizez fortat, sa simt pamantul pentru ca tu n-ai intelege nimic din visele mele ( sau ? )
Ai fi capabil sa ma surprinzi, sa fii tu cel care-mi va aduce flori de camp si sa fii acolo cand muzica se opreste?

Cat timp ne-am suporta ? Stiu ca n-as putea sa tip la tine, m-am obisnuit cu felul tau de-a fi... si stiu sigur ca asta e lucrul care-mi displace cel mai mult la tine, faptul ca pari stors de energie. Cu alte persoane imi place sa dezbat problemele care intervin, cu tine prefer sa schimb subiectul, sa plec sau sa tac. Si sa uit ca a avut loc o incercare de discutie pe tema respectiva. Nu stiu ce sa-ti spun, cat sa-ti spun, nu stiu daca vrei sa stii sau... Stiu ca nu-ti place cand 'dispar', dar nu reusesc sa inteleg de ce.

Sa fie oare 'contrastele se atrag' ? Te stiu de atata timp si totusi nu te stiu. Iti spun sincer ca tu chiar nu stii ce vrei, nu de la mine neaparat... ci in general. De multe ori imi dau seama ca discutii care inseamna mult pentru mine sunt pentru tine doar small talk... sau scapari. Nu esti constant, si ma pierd printre randuri.

Cred ca tu si eu suntem ca un film cu actori foarte buni, dar cu subiect prost. Un film in care nu stii ce sa faci, daca sa suporti filmul de dragul actorilor, sperand ca poate poate nu-i totul pierdut sau te gandesti din 5 in 5 minute sa-l opresti...

@+

anomiS

Niciun comentariu: