luni, mai 17

Taking back my life...

Ma simt ca Harap Alb la curtea imparatului Ros. La inceput am inghetat, nu stiam ce sa mai pun pe mine, acum pur si simplu ma coc. Englezii astia nu stiu ca iarna se da caldura si vara se apeleaza la ventilatoare.

O fi fost vreun test... am iesit vie din primul, acum au trecut la altul. Partea buna e ca am ventilator si am fereastraaaaaa, Doamne ajuta !

Fie cum o fi... nu vad premiul. Nesimtirea lor e in continua urcare, timpul trece la fel de greu, iar muntele meu de bun simt a erupt saptamana trecuta. Pentru ca o data ce m-ai facut sa te urasc, nu e cale de intoarcere, pur si simplu te urasc cu toata dragostea din lume.

N-o sa mai vorbesc despre perioada asta din viata mea niciodata. N-a fost foarte rea, n-a fost foarte buna... a fost de umplutura. A fost ceva in care n-am fost eu... si de saptamana viitoare I'm taking back my life.

Iar tu, da, tu... ai face bine sa-ti faci ordine in viata si sa-mi lasi mie punctele de suspensie.( sunt curioasa sa vad poeziile alea, dar sunt 90% sigura ca volumul Ultimele noduri n-are nici o legatura cu lumea de puncte de suspensie). Nu mai pendula intre 2 lumi si ai curajul sa spui 'adio' uneia dintre ele. Nu ne vedem joi, nu noapte buna, nu te imbratisez cu drag...

@+

anomiS

Niciun comentariu: