marți, mai 11

Stapaniti-va intre voi...

De ce simt oamenii placere atunci cand ii injosesc/ii controleaza pe altii ? Nu inteleg cum te poate inalta faptul ca aparent esti superior cuiva. Nu poti sa stii ce experienta de viata, ce educatie are cineva.

Faptul ca iti permite sa ii vorbesti de sus poate sa insemne ca:
1. pur si simplu are foarte mult bun simt
2. i se rupe de parerea ta si te lasa sa vorbesti pana te doare gura
3. vrea sa vada cat de departe ai de gand sa ajungi.
4. chiar nu-l duce capul si accepta orice asa cum i se serveste

Azi a fost o combinatie intre 2 ( preponderent )si 1. Daca te intereseaza asa de tare viata mea asteapta pana-mi scot biografia. Daca ai multa menta de frecat, poate-mi scrii tu biografia aia. Daca vrei sa te razbuni pentru ca atatea secole ai fost sclav/a, revino-ti, e mileniul 3, Lincoln a abolit sclavia si Luther King jr impreuna cu multi altii au luptat sa va scoata din mocirla. Faptul ca nu sunteti in stare sa va ridicati la nivelul de oameni civilizati ar trebui sa va aprinda un ditamai neonul in cap.

Si faptul ca am dat numarul de telefon gresit o fi vreun semn de sus... nu-mi aduc aminte sa-l mai fi gresit vreodata, nici macar cand l-am spus in alta limba.

De fapt, nu mai conteaza, fiecare doarme asa cum isi asterne... stapaniti-va intre voi, mie mi-e dor de Gradiste, de Bega si de Mitici...

@+

anomiS

Niciun comentariu: