joi, mai 20

Mama, I'm coming home...

M-am saturat de Rasputin, obositoare numele rusilor astora. Ce sa zic... cinste lui ca a nimerit locul si timpul potrivit. Cat despre tar si mai ales despre madam e o enigma pentru mine de ce niste oameni asa de dang dang au starnit atata interes in randul istoricilor. Chiar n-or mai fi avut rusii altii care sa merite atentie ?

In schimb, m-a apucat dorul de Cioran. Cartile lui sunt ca o ploaie rece. Stai acolo ca o curca plouata si te intrebi de ce a durat atat sa vezi realitatea. Pentru mine, Cioran nu complica, ci simplifica. Nu ma coboara... imi spune pur si simplu ora exacta.

Nu l-am mai citit din liceu, poate ca nu am avut asa mare nevoie de el pana acum. Dar a reaparut la momentul potrivit.

AMR... 1 zi si cateva ore. Cocktail de: In umbra marelui urs si Mesaj pentru Europa...

R O M A N I A :)

@+

anomiS

Un comentariu:

Tudor spunea...

Hey!

Ce coincidenta in legatura cu nea Cioran, tot semestrul i-am studiat viata si opera. Am ajuns sa-l ingurgitez uneori fortat, alteori cu zambet ( daca poti sa zambesti la un adevar crud), dar sinceritatea lui e frapanta si anestezica. Si bine spui, i se potriveste o ploaie marunta, in prag de vara, cu stropii zburdalnici prin nedumeririle noastre. Mai devreme citeam Istorie si utopie, cu celebrele scrisori-eseu ale lui Cioran catre Noica si raspunsul acestuia. Ti-o recomand!:)). Ai grija de tine pe acolo.