duminică, februarie 28

Mac mac mac... zicea Donald...

Ce frumos e sa mergi la McDonald's... sa nu te mai chinui sa gatesti ceva. Ma preocupa si partea legata de sanatate si de kilograme multe castigate cu 'ajutorul' generosului lant de fast-food. S-au scris si spus multe despre asta si la urma urmei pot dezbate mult mai bine decat as face-o eu altii care au mai multe studii in domeniu. Asa ca o sa ma axez pe modul in care percep oamenii McDonald's.

Mi se umple sufletul de bucurie cand vad oameni care vin cu cei 3-4 copii din dotare si le dau toate bunatatile din lume, asortate cu jucarioare si baloane. Parca ar fi un picnic indoors, copiii rad si se bucura de baloane si de jucarii in timp ce parintii asteapta minute bune la cozi ce de multe ori se apropie de marimea celor de la noi din timpul comunismului.

Asta e deja o imagine clasica. Am mai vazut ceva: dupa ce ai stat la mai sus mentionata coada, iti scoti ipod-ul si nu te uiti la ceas, nu te grabesti sa pleci niciunde stai si savurezi cea mai sanatoasa si gustoasa mancare din lume. Ai in fata ditamai hamburgeru',o portie mare de cartofi prajiti, cola, inghetata, maioneza, ketchup... si uneori lista cuprinde mult mai multe. Eu cred ca si atat e suficient. De ce vin oamenii la McDonald's ca la plimbare? In loc sa te plimbi printr-un parc, sa citesti ceva, chiar sa vezi un film, de ce stai o carutza de timp sa mananci ceva ? Mananci ca sa traiesti, nu traiesti ca sa mananci. Mancarea a fost facuta pentru a-ti da energie, sa fii capabil sa-ti continui activitatile, asa ca 10-20 de minute ajung.

Stiu ca multa lume nu e de acord si daca incep sa vorbesc si despre iesitul la terasa si lalairea unei beri/unui suc 2 ore chiar ca multi imi vor sari in cap. Da' sincer nu pot intelege care e rostul, de ce sa stai ore la o masa, fie ca mananci sau bei? Mi se va raspunde: nu e vorba de mancare sau de bautura... ci de a purta o discutie cu cei de langa tine, de a te intalni cu prietenii sau familia. Ok, o fi cum ziceti voi, da' pentru mine it still doesn't make sense. Prefer sa port discutiile in alt cadru. Sa beau in timp ce port o discutie la mine acasa sau la un prieten/o prietena e perfect ok, la petreceri, in club... dar sa merg la o terasa si sa adorm cu o sticla/pahar in fata nu pot.

Revenind la McDonald's, nu sunt ipocrita... si eu mai mananc din joi in Pasti.Dar de cand ma stiu, am mancat la McDonald's numai cand persoanele cu care am fost au vrut neaparat sa manance de acolo. Am mancat multi hamburgeri la viata mea, de cartofi prajiti ce sa mai vorbesc, dar mancarea de la Mc mi se pare cea mai lipsita de gust din tot ce-am mancat vreodata, cauciuc curat.

Si sa-ti mai duci si copiii, in spirit de turma, doar pentru ca toata lumea merge la McDonald's, sa-i indopi cu porcariile alea, de la 3-4 ani e o dovada de snobism si de lipsa de interes pentru sanatatea lor. Esti si tu/voi in trend si mai tarziu te miri de ce dai acul cantarului peste cap si de ce nu mai mananca altceva.

E trist sa vezi atata lume ingramadindu-se sa mearga la Mc pentru ca e un loc de intalnire cool, pentru ca esti 'cineva' daca mergi acolo des.

E doar o cantina cu mancare proasta si nume american, dragilor...

@+

anomiS

Niciun comentariu: