luni, ianuarie 4

An nou, ganduri vechi

Fost-a Glasgow, Scotia... pentru 2 saptamani... s-o dus.

Am incheiat cu jucariile, trec la cosmetice. De acum incolo o sa fie : 'Excuse me, madame, may I ask you a question ? Do you keep your nails natural ? =)) '
Very fun...

Am vazut pana acum Anglia, Scotia, astept cu nerabdare sa ajung si-n Tara Galilor si-n Irlanda :)) La cum merge treaba, s-ar putea sa nici nu trebuiasca sa astept prea mult.

Cate ceva despre Scotia. horror, horror, horror.
Nu mergeti acolo decat daca engleza va e asa de proasta incat atunci cand cuvantul 'train' va iese din gura asemanator cuvantului 'drink'. Eu asta am patit. Am intrebat unde pot gasi trenul si mi s-a spus... oooo, you want a drink... A trebuit sa-mi pun creierii pe moatze ca sa inteleg ce-mi spuneau oamenii aia. Cand am ' aterizat ' si-am intrebat cum sa ajung la adresa data, n-am inteles o boaba din ce-mi explica atat de degajat baiatu' de la ghiseu. El saracu' was doing his best... da' pana n-am dat peste un arab pe strada, a carui engleza am inteles-o, am crezut ca am picat in Germania.

Oamenii sunt amabili, da' daca te intelegi ca mutu' cu surdu' e inutil. M-am bucurat enorm cand am plecat de acolo. Acum sunt mai ok, am revenit pe taramul lui Shakespeare, totul a capatat o logica aici. Momentan n-am facut altceva decat sa trec in noul an, sa dorm si sa socializez. De joi se schimba placa, redevin a sales merchandiser. Si ma bucur, pentru ca o sa lucrez en-gros si n-o sa mai am timp sa ma gandesc la altceva. Caci atunci cand am timp liber, e groaznic.

So, long live the Danbar company... in fact, pana te trezesti tu.

Niciun comentariu: