vineri, ianuarie 22

Another day in paradise...

Londra... imi place, asa foarte zgomotoasa cum e. Am vazut cam cu 1 luna inainte sa plec din tara Children of Men. Credeam ca exagereaza astia cand spun ca sunt atatea nationalitati aici. Dar chiar asa e, e plin de toti...

C-o fi bine, c-o fi rau... nush. Imi place sa stiu ca nu sunt singura care nu e de aici, asta-i sigur. In Olanda era ciudat sa vezi atatia blonzi cu ochi albastri... inalti si... la el. Aici te simti oarecum bine, stii ca mai sunt si altii straini de locurile astea si te linistesti.

Stau la un youth hostel foarte tare, il recomand daca ajungeti prin Londra ( nr 8 London hostel). Stau in aceeasi camera cu inca 3 fete: din SUA, Singapore si Canada. E pliiiiiiiiin de romani peste tot, asa ca n-o sa va fie dor de dulcele grai mioritic. Azi am descoperit 2 la Edward's bakery. In timp ce ma gandeam ce sa cumpar, le-am auzit vorbind in romaneste si am inceput sa le spun ce vreau in romana. Mi-au zis ca li se pare ciudat sa explice in romana, cand toata ziua vorbesc in engleza. Destul de ciudat zic eu... pentru ca, dupa cum subliniam mai sus, e plina Anglia de romani.

Mi-am adus aminte sa si mananc, dupa vreo 4 zile de amnezie.

Am cam ajuns la concluzia ca mi-e mai usor sa-mi gasesc sot aici decat ceva de lucru, dar I'm still focusing on the job part. Sunt satula de Danbar, Inspire the Uk si tot astept sa vad ce surprize imi rezerva, nu cred ca m-au lasat ei sa plec asa de usor. Cat am lucrat la ei mi-am dat seama ca, iertat sa-mi fie,da' mult bine a facut Hitler lumii. Dumnezeu e sus si nu doarme si o sa plateasca ei intr-o zi pentru felul in care se poarta cu restul locuitorilor planetei.

Acasa nu vin... mi-e frica de gripa porcina... oups, aviara... :)) si am auzit ca ninge mult la voi, oameni buni. La mine s-a oprit, mai ploua la 2 la 2 zile, ca doar e Anglia... Adevarul e ca nu vin pentru ca n-am de ce sa vin, everywhere I am there you'll be, voi toti, oameni dragi.

Fetele sunt pe jos, joaca poker. Nu ma pasioneaza si nici buna de small talk nu sunt ( mai exact, nu vreau.) As vrea numai sa vorbesc cu tine, sa mai fiu iar ALTFEL pentru 10 minute macar... dar n-am curaj sa-ti mai zic ceva...

Mientras tanto este mundo gira y gira sin poderlo detener
Y aqui abajo unos cuantos nos manejan
Como fichas de ajedrez
No soy la clase de idiota
Que se deja convencer
Pero digo la verdad
Y hasta un ciego lo puede ver




@+

anomiS

Niciun comentariu: