marți, ianuarie 5

Iubeste-ma sau spune-mi : du-te dracu' !

In my secret life... te iubesc mai mult decat as putea spune intr-o melodie, poezie, roman, viata. Ma bucur ca sunt aici numai pentru ca timpul asta e al meu, mi-l fac eu. E ca si cand as fi rupt viata, as fi inghetat realitatea...

Si desi ai avut dreptate, graviteaza astia in jurul meu ca planetele in jurul soarelui, tot nu te pot uita. Mi s-a zis in tara asta : darling, draga mea, sweetheart, sweety, dear, mama draga, mi amor, alte cateva in spaniola care mi-au intrat pe-o ureche si-au iesit pe cealalta, mi s-a aratat inel, au incearcat sa ma faca geloasa, da' n-au cu cine. Mi s-a zis chiar ' te iubesc. tu de ce nu vrei sa incerci? nimeni n-o sa te iubeasca vreodata mai mult'. NU POT.

Da-mi dezlegare, fir-ai tu sa fii !!! Spune-mi ca nu mai insemn nimic pentru tine, spune-mi ca nu ma mai suporti, ca nu mai poti sa inghiti cuvinte din partea mea.
Tot drumul pana la aeroport am asteptat sa ma suni, sa indraznesti si sa-mi spui sa nu plec. Mi s-a parut ca te vad si acolo, in aeroport. Romania era pentru mine atunci numai TU... si ultima toamna a celor de la iris.

Cand o sa te vad... si o sa te vad macar o data in viata asta,stii care o sa fie primul lucru pe care-l voi face ? Poate chiar singurul. O sa te pleznesc, pentru tot timpul asta cu care mi-ai zgariat iubirea, pentru tot timpul asta risipit. Pentru toate orele astea cand te vad, te aud si te respir numai pe tine. Chiar daca pana atunci o vei fi facut-o tu, tot o sa te mai pleznesc si eu.


Bosquito - Tigano
Asculta mai multe audio Muzica

@+

anomiS

Niciun comentariu: