sâmbătă, mai 9

Instabilitate

E a treia postare pe care o incep. Sunt foarte pe dos azi, ascult Akcent, mi-e dor de tara, as iesi in oras, as sta aici, as dormi...

In subconstient esti tu mereu, bucurestean incapatanat ce nu-mi mai dai pace, in oras ma intalnesc cu my curly one, cand ma uit la filme esti tu, cel mai tare zambet pe care l-am vazut vreodata,zburand catre mine dinspre Timisoara.

Am trecut azi prin toate...

Sunt cea mai instabila persoana pe care o stiu. Vreau tot si nimic, de aceea va pastrez pe toti... prin fiecare dintre voi ma hranesc. Nu suna prea frumos, asa-i ? Atunci nu mai cititi. Asta-i adevarul.Uneori va arunc pe toti intr-un sertar, va incui acolo, pentru ca nu va vreau. Dar si cand va vreau, va vreau de obicei pe toti in acelasi timp. Acum vreau sa ascult muzica, sa merg la supermarket ( stiu ca acolo esti si ma astepti, pt ca doar iti stiu progamul, si ar trebui sa vin, nu ?-dar te las sa fierbi, azi vreau sa fierbi, facem ceaiul luni poate ) si m-as uita si la film.

De ce mi-e asa de greu sa merg la supermarket ? Pentru ca tu esti cel mai greu de descris lant de 'coincidente' aruncat de destin. Tu ai fost in Romania, apoi am venit eu aici, dau de tine cum ies din casa... esti mult prea bagat cu forta in viata mea si nu stiu cum sa interpretez totul.

Mai bine zambim, nu cercetam atat, avem timp pentru toate...

Merg sa vad un film cu Daniel Day Lewis...

@+

anomiS

Niciun comentariu: