sâmbătă, mai 2

Esti cea mai alba noapte din viata mea...

Vreau sa vorbesc in romana, sa-ti vorbesc tie in romana. Si sa imi raspunzi in cea mai muzicala limba de pe pamant, sa-mi soptesti seri in zambete. Dar stiu ca acum ai devenit o umbra, ca te-ai incuiat pe "tine" in trup si ceea ce vad de cateva luni e un fals. Te-as ruga sa incropesti cateva acorduri la chitara, vreau sa te aud cantand dar nu mai poti,chitara e sfasiata, ai injunghiat-o cu blocul de gheata care s-a acumulat incet-incet in inima ta, de cand ai refuzat sa mai speri, iar vocea iti tremura si rpeti mecanic acelasi lucru.

Si ma doare, imi sangereaza urechile, te privesc si nu mai esti tu, ci un barbat care nu mai are vise, idealurile s-au pierdut de mult pe drum, iar tu nu mai ai in tine decat cuvinte care inteapa, stii doar sa zambesti ironic si sa fii scarbit de orice tip de discutie. Treci prin zi cu ochii inchisi, te rogi sa scapi de ea pentru a pasi spre noapte, cand poti sa ii deschizi si sa te cauti pe tine, cel de acum 2 ani. De ce nu te regasesti ? Te-as ajuta, as merge cu tine pe drumul spre tine, spre adevaratul tu.

Nu , preferi sa arunci scantei de pe soclul pe care te-ai autoinstalat, sa te consideri neinteles si satul de orice te inconjoara. Esti satul si de tine ?

Dar nu, nu asta voiam sa scriu. Voiam sa dialoghez cu tine. Voiam sa-ti raspund,sa-ti spun ca ma intristeaza sa vad ca nu mai scrii, ca imi lipsesti, dar nu e corect sa imi spui ca " nu-i vina ta ". Este in proportie foarte mare. Arunca-ma daca vrei in oala aia, dar dupa ce recunosti ca tu esti deja afundat pana la gat in ea. Apoi, don't patronize me ! Nu-mi spune cum sa-mi fac viata. Nu incerca sa ma ghidezi pe drumuri pe care stii prea bine ca n-as merge si nici tu nu crezi in ele dar iti place sa faci pe profesorul, pe inteleptul cu cateva mastere la activ. Tin sa-ti spun ca la mine ambitia si orgoliul au invins mereu, asa ca oricat de drag mi-ai fi, o sa te las in urma, ca pe o noapte si-o sa merg spre zi. O sa fie intr-adevar cea mai alba noapte din viata mea, o noapte in care masori trecerea orelor cu lantul de tigari pe care il fumezi pentru a te calma sau pedepsi, caci simti o durere dulce atunci cand fumul te invaluie, minutele cu taierea respiratiei, fenomen prin care trec de fiecare data cand ascult muzica ta si secundele cu bataile puternice ale inimii din momentele in care te vad si te aud vorbind.

Dar orice noapte trece, oricat de alba ar fi... insa, sincer, as prefera sa fii tot tu langa mine dimineata, chiar daca mi-ai mancat sufletul in timpul noptii, dar tu cel din 2007. Te vreau pe tine , cel din 2007, erai mai mult decat perfect si te cer, te pretind, te astept pe tine cel de atunci,tu erai EL... si vreau sa te gasesc pe tine cel din 2007 cand o sa revin in tara.

@+

anomiS

Niciun comentariu: