marți, iunie 14

La dumneata...



La dumneata

MARIN SORESCU


Chipul meu îmi pare cunoscut
Dar nu-mi amintesc de unde.

Nu cumva eşti tu
Cel cu care-am râs
Într-o viaţă,
Lipindu-ne nasul de sufletul lumii
Ca de-o vitrină?

Ai un rid pe frunte
Care-mi aminteşte de-o istorie
Modernă şi contemporană.

Ochii aceştia i-am văzut, dacă nu mă înşel,
Mirându-se pe nişte lucruri obişnuite,
Pe tristeţe, pe noapte, pe spaimă.

Ai vreo rudă, o mână, un gând,
Vreo sprânceană, cam aşa ceva,
În soare
Şi-n celelalte stele căzătoare?

Pot jura
Că eşti cel care s-a îndrăgostit pentru vecie
De fata aceea
Al cărei nume îţi scapă mereu.

O,
Totul îmi pare foarte cunoscut
La dumneata,
Chiar şi zilele care nu ţi s-au întâmplat
Şi se vor întâmpla.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Asa, uite ca am gasit un raspuns pt intrebarile mele!


my web site: anunturi

Erica spunea...

Poemul lui Marin Sorescu este foarte frumos dar nu stiu de ce nu mai merge filmuletul postat deasupra.
Ar trebui sa verifici codul si eventual sa il schimbi cu unul care functioneaza.